RETURNAREA PRODUSELOR FĂRĂ INVOCAREA UNUI MOTIV
În baza dreptului de retragere stipulat de prevederile legale, clienții RebeGarden pot returna produsele cumpărate, în ambalajul original, fără invocarea vreunui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primire, fără penalități.
Clientul poate solicita companiei noastre returnarea produsului/produselor nefolosite, nemontate (dacă este cazul) – adică în starea în care au fost primite, numai în ambalajul original nedeteriorat, nedesfăcut și împreună cu originalele documentelor comenzii respective. INSTAL RAS CONCEPT SRL va înapoia contravaloarea produsului/produselor în cel mult 14 zile de la data denunțării contractului de către client și primirea produselor returnate în starea menționată mai sus.
RETURNAREA ÎN CONDIȚIILE ÎN CARE PRODUSUL ESTE DEFECT
Nu se poate invoca garanția în condițiile utilizării improprii sau incorecte a produsului. În maximum 24 de ore de la livrarea produsului, în cazul depistării unor probleme de funcționare, clientul poate solicita INSTAL RAS CONCEPT SRL returnarea produsului/produselor.
Returnarea se va putea face numai în ambalajul original nedeteriorat și împreună cu originalele documentelor comenzii respective. În acest caz, produsul poate fi înlocuit cu unul identic sau, dacă acest lucru nu este posibil, clientul poate primi înapoi suma plătită pentru acel produs.
Toată responsabilitatea asupra acestor defecțiuni revine în sarcina distribuitorului. Dacă produsele primite se dovedesc a avea daune din cauza transportului, clientul este obligat să reclame aceste daune la contact@rebegarden.ro în maximum 12 ore de la primirea produselor.
Pentru comenzile plătite cu cardul, suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare, în decurs de 5-30 de zile de la acceptarea returului.
Instrucțiuni pentru returnarea produselor
Pentru a returna coletul către RebeGarden printr-o firmă de curierat, urmați acești pași:
1. Contactează firma de curierat
Alege o firmă de curierat de încredere și sună pentru a solicita ridicarea coletului de la adresa ta. Specifică curierului că dorești opțiunea de deschidere a coletului la destinație.
2. Ambalează corespunzător coletul
Urmează instrucțiunile firmei de curierat privind ambalarea. Dacă produsele sunt voluminoase și au fost livrate pe palet, ambalează-le la fel, pe palet, și asigură-le corespunzător.
🚫 Vom fi nevoiți să refuzăm returul dvs. în următoarele situații:
Cutia este ruptă sau lipsesc componentele cu care a fost ambalat produsul: folii de protecție, folie stretch și alte accesorii necesare protejării produsului în timpul transportului.
Piese incomplete sau avariate.
Dacă piesele din interiorul cutiei nu sunt ambalate corespunzător.
Dacă cutia nu este protejată sau învelită cu folie de protecție.
3. Informații pentru etichetare:
Destinatar: RebeGarden
Adresa: Strd. Cimitirului nr 30,Fierbintii de jos, Judet Ialomita
Telefon: +40 764 530 691
Persoană de contact: RebeGarden
📦 Programul de lucru al depozitului pentru primirea coletului: Luni-Vineri, între orele 9:00-16:30.
4. Etichetează coletul corect
La predarea coletului către curier, asigură-te că ai inclus numărul comenzii sau numărul de factură pe colet sau pe AWB. Dacă preferi, poți scrie acest număr pe o hârtie pe care să o introduci în colet.
5. Livrare fără ramburs
Asigură-te că trimiți coletul fără opțiunea de ramburs, conform cerințelor RebeGarden. Specifică curierului că dorești opțiunea de deschidere a coletului la destinație.
6. Analiza coletului la destinație
După ce coletul ajunge la depozitul RebeGarden, acesta va fi verificat. Dacă returul respectă condițiile agreate, vei primi banii înapoi în termen de maximum 10 zile lucrătoare. În cazul în care coletul nu îndeplinește cerințele, returul va fi refuzat, iar costurile de transport vor fi suportate de tine.
📩 Te rugăm să ne furnizezi un număr de cont bancar (IBAN) pentru rambursarea contravalorii produsului returnat.
🚫 Produsele se returnează intacte și fără urme de utilizare, precum și în ambalajul original nedistrus/nedeteriorat. Foliile de protecție aplicate pe produs, acolo unde există, ar trebui îndepărtate numai dacă este strict necesară testarea acestuia.
⚠ Nu se acceptă coletele expediate prin Poșta Română, deoarece presupun deplasarea la sediul Poștei Române.